Anteeksi kun uutta osaa ei ole tullut enkä ole käynyt täällä! Mulla on näytönohjaimen kanssa vähän ongelmia, ja koulun takia en ole päässyt pelaamaankaan.

Mutta siis, tietokoneen kanssa on tosiaan vähän ongelmia. Gimpin käyttö sujuu jo, mutta on aika työlästä muokata jokaista kuvaa erikseen. Seuraavan osan, eli kolmannen, teen pelin kameraa käyttämällä, eli laatu saattaa olla hieman surkeampaa kuin print screenillä otettaessa. Tämän teen sen takia, että kokeilen kuinka paljon säästän aikaa. Jos laatu on hyvä, teen luultavasti niin että kaikki kuvat otan pelin kameralla. Tämä taas tarkoittaa sitä, että uusia osia tulee useammin, jos koulu antaa myöten :D Jos laatu sukkaa, uusia osia ei tule niin usein.

Ja vielä yksi juttu! Vaihdoin korvaavat :D Voitte henkisesti valmistautua ottamaan seuraavan osan vastaan uusilla korvaavilla. Taustaa: olen vaihdellut korvaavia enemmän kuin laki sallii, ja mihinkään en ole ollut 100% tyytyväinen. Minulla on ollut muutamat vähän "realistisemmat" korvaavat ihot, ja niitä olen käyttänyt hetken, kunnes olen kyllästynyt. Pisimpään minulla on ollut putkeen nämä ihot, ja olen huomannut, että nuo ihot todellakin ovat minun ooll-taim-feivöritit. Mitä silmiin tulee, niin niistä en tiedä, mitkä olisivat hyvät. Tällä hetkellä korvaavat silmät ovat nämä, mutta saattavathan ne vaihtua...

Lyhyesti:
-uusi osa tulee tässä kohta :D
-vaihdoin korvaavat
-I'm so very sorry!

Loppuun vielä kuva joka ON otettu pelin kameralla. Kuvassa näkyy Marika Laitela joka ei millään lailla liity legacyyni, mutta hänen yllään näette uudet silmät ja ihon :)